Met 18 personen gegeten bij PorterHouse Naarden, lekker gegeten, bediening kan beter. En zorg ervoor dat er genoeg drank koud staat. Leuke sfeer, zeker bij mooi weer.
Eten was prima, terras ook, tafeltjes staan ruim uit elkaar! Alleen bediening kan iets beter. Verkeerde wijn voor het eten en daarna duurde het erg lang voordat ik mijn juiste wijn had terwijl mijn man zijn biertje al lang had!
Ontzettend fijne avond gehad op het terras in Huizen. Attent en gezellig personeel, iedereen aardig en geduld. Zelfs de chef kwam aan tafel om eea te onderbouwen. Respect! Heerlijk eten, super koffie en smakelijke desserts. Voor herhaling vatbaar, liefst op korte termijn. Bedankt!
We hebben met zijn vieren gegeten. Zaak is leuk ingericht. Prima bediening. Goed eten. Iets te zout ( de patat). Zorg svp ook voor gewone desserts met ijs. Nothing fancy. We komen terug
Eten is erg lekker! Bediening is erg jong, helpt goed maar komt wat onervaren over. Tip: iemand met meer ervaring rond laten lopen die ook contact heeft met de tafels. De muziek/gepraat kwam erg luid over. Dit komt door alle harde materialen van het interieur. Ik zou aanraden de stalen stoelen te vervangen voor stof/leer. Dit dempt geluid en zit lekkerder (mensen blijven langer zitten als ze lekker zitten).
Eerlijk gezegd waren tafelgenote en ik niet bijster enthousiast over ons eerste bezoek aan PorterHouse te Huizen. De bediening was vriendelijk en redelijk alert dus prima. Maar mijn ‘lady steak’ was minimaal en ik kan me echt niet voorstellen dat die 160 gram geweest zou zijn, nogal teleurstellend dus. En de slagroom op de appeltaart bevatte te weinig suiker zodat je steeds een hap smakeloze room naar binnen kreeg, niet prettig dus.
Al met al helaas geen positieve ervaring. Bijzonder jammer aangezien onze lunch, een paar weken geleden, bij PorterHouse Naarden juist zo goed bevallen was.
PorterHouse Naarden kenden we al. We waren blij dat PorterHouse nu ook in Huizen haar deuren heeft geopend.
De zaak is mooi ingericht. We werden naar prettig tafeltje bij het raam gebracht.Graag wilden wij eerst een drankje doen op het terras. Dat was geen probleem. We mochten kiezen of we achter wilden zitten of aan het havenkommetje. So far so good.
Ruim 10 minuten later zijn we gaan vragen of iemand onze drankje op wilde nemen. Dit leidde tot een discussie want het terras bleek al gesloten. Uiteindelijk kregen we toch een drankje.
We zagen dat de bediening het ons toegewezen tafeltje nu toewees aan andere mensen. (De jongen die het ons toewees had keurig het gereserveerd-bordje op de tafel terug gezet en het tafelnummer stond bij onze naam op de lijst). Direct wezen we de bediening erop dat wij daar graag wilden zitten. Per slot van rekening was het ons al toegewezen. De bedrijfsleider kwam erbij. Zij gaf ons aan dat zij er niks aan kon doen dat er niet doorgegeven was dat wij er al waren. Geen excuus. Geen nette oplossing. Zelfs geen glimlach. We konden kiezen tussen een tafeltje in de loop en dicht bij de geluidsbox (bleek later) of een tafeltje in een krap afgezonderd hoekje.
De muziek stond hard. We konden de uitleg van onze gastvrouw niet verstaan. Ook een normaal gesprek was moeilijk.
De bediening was wat onervaren:
Vragen of we nog wat wilden drinken terwijl onze glazen nog half vol waren en later nogmaals terwijl eerder bestelde drankjes nog niet waren gearriveerd. Borden af willen ruimen en vragen of het gesmaakt had terwijl we nog aan het eten waren (We hadden allebei nog een halve burger op ons ‘plankje’ liggen).
De ronde bistrotafeltjes zijn charmant maar ietwat onhandig qua formaat. De borden (planken) staken gevaarlijk over de rand waardoor je voorzichtig moest snijden anders kieperde de hele boel van tafel.
Het eten was overigens prima. Een ietwat onervaren bediening is te vergeven. Iedereen moet het uiteindelijk leren door te doen. De behandeling door de bedrijfsleider heeft het werk van de koks teniet gedaan en dat is jammer.
Het gaat om een totale beleving van een avond uit. Een foutje is niet erg. Maak het goed. Ben vriendelijk en draag een glimlach. Bied excuses aan en zorg voor een oplossing. Evalueer de fout met je team en niet met de klant. Een klant zit niet te wachten op discussie.
Misschien dat we nog eens terugkomen als het wat langer draait. Ik hoop van harte dat PorterHouse Huizen de kwaliteit van Naarden gaat evenaren. Voor nu is het nog even niet voor herhaling vatbaar.
Met 18 personen gegeten bij PorterHouse Naarden, lekker gegeten, bediening kan beter. En zorg ervoor dat er genoeg drank koud staat. Leuke sfeer, zeker bij mooi weer.
Eten was prima, terras ook, tafeltjes staan ruim uit elkaar! Alleen bediening kan iets beter. Verkeerde wijn voor het eten en daarna duurde het erg lang voordat ik mijn juiste wijn had terwijl mijn man zijn biertje al lang had!
Eten goed
Muziek te hard
Buiten veel wind
Ontzettend fijne avond gehad op het terras in Huizen. Attent en gezellig personeel, iedereen aardig en geduld. Zelfs de chef kwam aan tafel om eea te onderbouwen. Respect! Heerlijk eten, super koffie en smakelijke desserts. Voor herhaling vatbaar, liefst op korte termijn. Bedankt!
Prima gegeten, gezellige ambiance, vriendelijk personeel.
We hebben met zijn vieren gegeten. Zaak is leuk ingericht. Prima bediening. Goed eten. Iets te zout ( de patat). Zorg svp ook voor gewone desserts met ijs. Nothing fancy. We komen terug
Eten is erg lekker! Bediening is erg jong, helpt goed maar komt wat onervaren over. Tip: iemand met meer ervaring rond laten lopen die ook contact heeft met de tafels. De muziek/gepraat kwam erg luid over. Dit komt door alle harde materialen van het interieur. Ik zou aanraden de stalen stoelen te vervangen voor stof/leer. Dit dempt geluid en zit lekkerder (mensen blijven langer zitten als ze lekker zitten).
Prima eten, service OK. Maar wat een verschrikkelijke herrie, en waarom moet er dan ook nog muziek aanstaan. De bediening kon ons niet eens verstaan…
Eerlijk gezegd waren tafelgenote en ik niet bijster enthousiast over ons eerste bezoek aan PorterHouse te Huizen. De bediening was vriendelijk en redelijk alert dus prima. Maar mijn ‘lady steak’ was minimaal en ik kan me echt niet voorstellen dat die 160 gram geweest zou zijn, nogal teleurstellend dus. En de slagroom op de appeltaart bevatte te weinig suiker zodat je steeds een hap smakeloze room naar binnen kreeg, niet prettig dus.
Al met al helaas geen positieve ervaring. Bijzonder jammer aangezien onze lunch, een paar weken geleden, bij PorterHouse Naarden juist zo goed bevallen was.
PorterHouse Naarden kenden we al. We waren blij dat PorterHouse nu ook in Huizen haar deuren heeft geopend.
De zaak is mooi ingericht. We werden naar prettig tafeltje bij het raam gebracht.Graag wilden wij eerst een drankje doen op het terras. Dat was geen probleem. We mochten kiezen of we achter wilden zitten of aan het havenkommetje. So far so good.
Ruim 10 minuten later zijn we gaan vragen of iemand onze drankje op wilde nemen. Dit leidde tot een discussie want het terras bleek al gesloten. Uiteindelijk kregen we toch een drankje.
We zagen dat de bediening het ons toegewezen tafeltje nu toewees aan andere mensen. (De jongen die het ons toewees had keurig het gereserveerd-bordje op de tafel terug gezet en het tafelnummer stond bij onze naam op de lijst). Direct wezen we de bediening erop dat wij daar graag wilden zitten. Per slot van rekening was het ons al toegewezen. De bedrijfsleider kwam erbij. Zij gaf ons aan dat zij er niks aan kon doen dat er niet doorgegeven was dat wij er al waren. Geen excuus. Geen nette oplossing. Zelfs geen glimlach. We konden kiezen tussen een tafeltje in de loop en dicht bij de geluidsbox (bleek later) of een tafeltje in een krap afgezonderd hoekje.
De muziek stond hard. We konden de uitleg van onze gastvrouw niet verstaan. Ook een normaal gesprek was moeilijk.
De bediening was wat onervaren:
Vragen of we nog wat wilden drinken terwijl onze glazen nog half vol waren en later nogmaals terwijl eerder bestelde drankjes nog niet waren gearriveerd. Borden af willen ruimen en vragen of het gesmaakt had terwijl we nog aan het eten waren (We hadden allebei nog een halve burger op ons ‘plankje’ liggen).
De ronde bistrotafeltjes zijn charmant maar ietwat onhandig qua formaat. De borden (planken) staken gevaarlijk over de rand waardoor je voorzichtig moest snijden anders kieperde de hele boel van tafel.
Het eten was overigens prima. Een ietwat onervaren bediening is te vergeven. Iedereen moet het uiteindelijk leren door te doen. De behandeling door de bedrijfsleider heeft het werk van de koks teniet gedaan en dat is jammer.
Het gaat om een totale beleving van een avond uit. Een foutje is niet erg. Maak het goed. Ben vriendelijk en draag een glimlach. Bied excuses aan en zorg voor een oplossing. Evalueer de fout met je team en niet met de klant. Een klant zit niet te wachten op discussie.
Misschien dat we nog eens terugkomen als het wat langer draait. Ik hoop van harte dat PorterHouse Huizen de kwaliteit van Naarden gaat evenaren. Voor nu is het nog even niet voor herhaling vatbaar.