• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Porterhouse

Waterfront Restaurant

  • HOMe
  • Locations
    • Porterhouse Naarden
    • Porterhouse Huizen
    • PorterHouse Weesp
    • Porterhouse Almere
  • Menu
  • Group
  • Jobs
  • AGENDA
    • 24 UUR WEESP
    • Rent a boat
    • Pubquiz
  • BOOK A TABLE
    • Reserveren Naarden
    • Reserveren Weesp
    • Reserveren Almere

MYSTERY GUEST

HELLO MYSTERY GUEST!

Complete your mission:

  • Book your table
    Reserveer een tafel bij een van de locaties van PorterHouse. We raden aan te kiezen voor een vestiging waar je zelf niet werkzaam of geen vaste gast bent om tot een zo objectief mogelijke conclusie te komen. Wie neem je mee?
  • Have fun & enjoy
    Geniet van het eten, drinken, de service en de sfeer. We zijn heel benieuw naar jouw beleving!
  • Check off the list
    Vertel ons je bevindingen. Kun je elke vraag beantwoorden met "ja"?

De voucher is tot en met juni 2024 geldig op een diner bij PorterHouse met een waarde van maximaal 100 euro (geen restitutie mogelijk)

VRAGENLIJST

Stap 1 van 6 - Welkom

16%
>>Locatie
Bij welke locatie ga je eten?(Vereist)
>>Welkom
1. Werd je binnen 5 seconden opgemerkt? Werd er vriendelijk oogcontact met je gemaakt?(Vereist)
2. Was de begroeting vriendelijk en uitnodigend? Had je het gevoel dat je welkom werd geheten?(Vereist)
3. Maakte de zaak op het eerste oog een verzorgde indruk?(Vereist)
4. Voelde je je binnen 5 minuten op je gemak in de zaak? Kon je lekker ontspannen in de wetenschap dat er voor je werd verzorgd?(Vereist)
>>Suggestie
5. Werd er een voorstel gedaan wat je zou kunnen bestellen? Had je het gevoel dat er een 'plan voor de gast' was?(Vereist)
6. Werd er meegedacht toe je iets bestelde, werd er bijvoorbeeld een suggestie gedaan voor een bijgerecht/ snack/ bite/ drankje/ dessert?(Vereist)
7. Werden er ook 'gratis' suggesties gedaan? Bijvoorbeeld een glas water, een dekentje, kleurplaat, de wificode?(Vereist)
8. Wist de medewerker waar hij of zij over sprak, was er voldoende kennis aanwezig?(Vereist)
>>Presentatie
9. Werd er benoemd wat er werd geserveerd? En kwam dit spontaan over?(Vereist)
10. Was er een moment dat je van iets of iemand in de zaak een foto wilde maken? (bijzondere of originele presentatie.)(Vereist)
11. Zagen de medewerkers er verzorgd uit?(Vereist)
12. Waren tafel, stoel, menukaarten schoon? Waren de toiletten netjes en schoon?(Vereist)
>>Check
13. Had je het gevoel dat er steeds voor je werd gezorgd?(Vereist)
14. Kon je gemakkelijk de aandacht trekken van een medewerker?(Vereist)
15. Had je het gevoel dat er voor alle gasten evenveel aandacht was, en dat niemand aandacht te kort kwam?(Vereist)
16. Werden er actief passende suggesties gedaan voor nieuwe bestellingen?(Vereist)
>>Afscheid
17. Werd het snel duidelijk hoe de afrekenprocedure in zijn werk ging?(Vereist)
18. Verliep het afscheid snel, plezierig en ordentelijk?(Vereist)
19. Werd er tijdens het afscheid nog een praatje gemaakt?(Vereist)
20. Zou je hier zelf nog een keer terugkomen en zou je anderen aanraden om hier naartoe te gaan?(Vereist)
Naam
Heb je nog een suggestie, op- of aanmerking? Wil je verder nog iets delen?

Reserveren

PORTERHOUSE NAARDEN
PORTERHOUSE WEESP
PORTERHOUSE ALMERE
LOGIN STAFF
LOGIN PRODUCTIE

© 2015 - 2025 Porterhouse | onderdeel van HarborHoreca.nl | Ontwerp · design · styling bij Debstyles.nl
Ontwikkeling door Probu Online